ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

(پست ثابت ترانه ...)

سلام...

به کلبه ی زیبای من خوش اومدید...


چون بلاگ اسکای نمیشه کامنت خصوصی گذاشت اگر احیاناا کامنت خصوصی داشتیدکامنت خصوصیهاتونو تو قسمت:

کامنت خصوصیتو اینجا بزار

اون بالا...

میبینی؟

اره...

همونجا بزارید....


پست های پایینی جدیده...

بیشتر وقتا همینجا پلاسم و زودی جوابتونو میدم...یعنی انلاین تا این حد..

خو از تنهایی ...چیکار کنم...؟


مرسی..


موفق باشید...

نظرات 190 + ارسال نظر
نرگس 1393/06/14 ساعت 04:28

سلام ترانه جووووووووووووووووون
رمزتو عوض کردی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازنمیشه اصلا
ازروکامنتا فهمیدم نی نی دارررررررررررری
خیلی خوشحالم و باورم نمیشه
مبارک دوست خوبم.

گذاشتم برات

الی 1393/06/11 ساعت 07:58 http://mynotesbook.blogfa.com/

عزیزم نمی دونم چرا رمزی که بهم دادی این قدر ارور میده یعنی باید 10بار بزنمش تا یه بار شانسکی جواب بده

اخه چرا؟

نخودچی 1393/06/09 ساعت 15:12

عزیزم مامان شدنت مبارک.
ناهیذ بهم گفت
بیا کامل برام بگو ببینم چه خبره. چندهفته ای و...

ممنونم عزیزم
چششم
لطف کردی

موفق باشین

الی 1393/05/30 ساعت 12:36 http://mynotesbook.blogfa.com/

عزیزم میشه این رمزت رو عوض کنی ؟خیلی اذیت می کنه دائم ارور میده
ان شالله که کار همسرت از وضعیت قرادادی به رسمی تبدیل بشه .اما خوب شیفت کاریش سخته

بهد سه ماه چشم خخخخخ
حال ندارم جون عمه ام
انشالله دعا کن برامون

اره خیلی سخته

نخودچی 1393/05/29 ساعت 13:04

من رمززززززززززززززززززززززز

ساراجونی 1393/05/13 ساعت 22:51

عزیزم کار خوبی کردی به پدرشوهرت زنگ زدی.
بزرگی خودتو نشون دادی.
به علت گشادی بسیار! زورم اومد رمز پستو بزنم و اونجا کامتت بذارم
حرص نخور

مرسی
ای گشااااااااد

ساراجونی 1393/05/06 ساعت 20:21

کم پیدایی خانومی؟؟؟؟
عیدت مبارک

تو هن کم پیدایی که،،،
همچنین عزیرم

عزیز دلم پیشاپیش عیدت مبارک

مرسی عزیرم
طاعات و عباداتتون قبول
عید شما هم مبارک

نخودچی 1393/04/30 ساعت 23:59

منو میشناسی:دی
عاقارمز چی بید؟

نه تو کی هستی
نخودچی بید

آپ کردم
بیا زودی

Ohum

آرام 1393/04/20 ساعت 12:48 http://aram-ruzane.blogfa.com/

سلام عزیزم.میشه بلینکمت؟

میشناسیم همو؟؟؟؟//

عه همشون که رمزی بود

من به همه ی روزهای هفته محتاجم
به تمام ساعت هایش . . .
باتمام جزئیاتش . . .
تابگویم درنبودنت چقدر دلتنگتم . . .
.

پَپَل 1393/04/02 ساعت 20:21 http://ma-eshgh.blogfa.com

مادرشوهر پدرشوهر خلاصه کل فامیل با من ترکی حرف میزنن من فارسی جواب میدم.
کامل متوجه میشم حرف زدنم خوب نیست
عزیزم منم خیلی دوستت دارم واقعا دل به دل راه داره
این شکل بوس توی بلاگ اسکای زشته واسه همین نمیذارمش
اون چه لباییه خب؟؟

عزیزممممممم...پس منم زین پس کامنامو ترکی مینویسم
فدا مدا عشقممممممم
سایه میگه لب شتری

سلام به عشق خودم خوبی

مرسی عزیزم..
شما خوبید؟
درسا جونم خوبه؟

عزیزم پیام قبلی یادم رفت اسممو درست کنم

ترانه جونم هرچی رمز میزنم میگه اشتباه ایا عوض شده؟

sana 1393/03/12 ساعت 07:38 http://www.sana6557.blogfa.com

ترانه جان چرا دوباره غیبت زد عزیزم؟از دست تو ما چیکار کنیم آخه؟

عزیزم اخه از چی بنوبیسم ..باید سوژه باشه یانه..
زندگی همینجورس داره لهم میکنه و میره

ترانه جونم ..اون رمزی که واسم گذاشتی میگه اشتباست :(

maman68 1393/02/31 ساعت 00:40 http://abanemordad.blogfa.com

سلام ترانه باز رمزتو عوض,کردی؟باز نمیشه,چراااااااا

نعععععععععععععععععع
سعی کن..

ترانه جون امشب باید بخونی نه دیشب قربونت برم
التماس دعا
لاین داری رو گوشیت؟

خوندم عزیزم..
نه لاین ندارم..

به منم سر بزن واگه موافقی بلینکم گلم

حدیث عروس جوان 1393/02/18 ساعت 00:44

رمزتو عوض کردی عزیزم؟
برای من بذار رمزتر لطفا

الی 1393/02/14 ساعت 08:29 http://mynotesbook.blogfa.com/

آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ویدا خانوم یعنی تو منو نمی شناسی ؟خونه به کجا رسید ؟

اهان فهمیدم حدیث تویی؟
خونه هنوز هیچی

سلام طلا اینجا که همش رمزیه

فریبا 1393/01/30 ساعت 19:44

سلام ترانه
قرص خوردم چون دیدم ÷ریود نمیشم
گفتم قرص بخورم بعد قطع کنم شاید بشم ولی نشدم

نمیدونم این روش و ..
ولی فک کنم بخاطر استرس عروسیه عزیزم..
بی خیال شو میشی

maman68 1393/01/27 ساعت 18:58 http://abanemordad.blogfa.com

من رمزززززززززز لدفن

مگه میشه سما رمز نداشته باشی..

manda ramz

مینا 1393/01/21 ساعت 11:20 http://minafarshad.blogfa.com

سلا ترانه جان رمزو بهم نمیدی؟؟؟

وبلاگت فیلتره که ننه

###################
##############
########
##
سلام دوست گرامی

آیا میدانید در تمام طول سال، فقط همین امروز فرصت نوشتن [گل]« حرز شرف شمس »[گل] دارید؟؟؟

اگر مایل بودید تشریف بیاورید و استفاده کنید. (وبلاگ: برای همه مفیده)

می توانید آدرس وبلاگ و توضیحش رو برای دوستان خود نیز ارسال کنید که آنها هم بهره ببرند.

http://bia2mofid.persianblog.ir/

خوشحال خواهم شد نظر خود را مطرح فرمایید.

راستی بقیه مطالب رو هم ببینی مطمئنا مفید خواهد بود.

####
#######
#############
#################

سلام عزیزم خوبی؟
رمزی که برام گذاشتی اشتباهه عایا؟

سلام ترانه جون خوبی؟؟
میگم رمزتو عوض کردی؟؟
رمزهای قبلی ُ هرچی میزنم نمیاد...رمز جدیدتو برام بفرست...مرسی...

هاهاهاها
کجا ب.دی ت. تا حالااااااااااااااااااااا

فریبا 1393/01/11 ساعت 13:04

ممنون بابت رمز ترانه جونم

خواهش میکنم خانم

سلام من تازه باهات اشنا شدم..رمز ندارم
میدی؟

سلام
خوش اومدین
حالا بزا فکرامو بکنم ببینمم چی میشه

من تو این سیستمم رمز و ندارم

الساعه تقدیم میشه

الی خانوم 1392/12/26 ساعت 16:52

تاییدیه؟
کجا رمز بدم خ باشه؟

خصوصی

رمز بده بخونمت

عزیزم چطوری برات رمز بذارم؟ خصوصی نداری؟

رمزتو عوض کردی؟برام بزار رمزم باز نمیشه

helen 1392/12/22 ساعت 23:34 http://manyekmotarjem.blogfa.com/

خوووووووووووووووبی عشقم
لینکتو گم کرده بود
الان پیدا ککردم از بین نظرات بهمن ماه
نظرتو برام میزاری باز؟؟؟!!

فدای تو..
چه عجب ازین ورا..
چشم میام

سلام عسیسم خوبی

سلام خانوووووووووووووم شما حوبید؟
درسا یی خوبه؟
ممنون بد نیستیم..

سلام عزیزم خانومی من کهرمز ندارم هیچ کدوم از مطالبو نتونستم بخونم اگه میشه لطف کنی رمز ها رو چندتاشو با عنوان ها بهم بدی ممنون به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم خداحافظت سر میزنم

درباره تفاوت سنی پرسیده بودی
منظورم رو احتمالا اشتباه برداشت کردی
ببین من و همسر 1 سال و 3 ماه با هم اختلاف سنی داریم. خب؟؟
1 سریا هم سن منن ولی بچه دارن. علتش اینه که شوهرشون از خودشون چند سالی بزرگتره از لحاظ مالی رو به راهن.
ولی چون شوهر من سنش نسبتا کمه(کم نیست ها 26 سالشه ولی تو این دوره زمونه برای بچه دار شدن کمه) الان شرایط بچه داری رو نداریم
یعنی اگه شوهر من الان 30 سالش بود ما درآمدمون میتونست 1 بچه رو ساپورت کنه ولی الان نه.
گرفتی؟؟

مرسی
اتفاقا چند با راومدم وبت اا زجواب یکه به انیل داده بودی فهمیدم..
کاملا درست میگ عزیزم..
موافقم باهات بشدت..
انشالله خدا همه چیز و براتون درس میکنه و یه نی نی گولو بهتون میده

سلام عزیزم خوبی
خوش میگذره
چه خبرا
اوضاع رو به راهه

سلام عزیزم..
تو خوبی؟
هی خداروشکر د نیست..
فدای محبتهات عزیزم..

بزار بفهمه..کلا تصمیم جدید گرفتم که بعد میگم

عه جدی؟
اگه اینجوریه که اشکال نداره

آزاده 1392/12/17 ساعت 10:23

رمزت عوض کردی مادر؟

اره ننه...
میدم بهت..

نرگس 1392/12/17 ساعت 01:19

میشه لطفا به من رمز بدی؟؟؟؟؟؟
خیلی غصه دارم اینجوری...
یعنی من واقعا انقدر بدم؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم من بهت همون اول رمز دادم...حتما ثبت نشده.. چشم میذم رمزو..
این چه حرفیه من بهت ارادت دارم نرگس جونم

ندا 1392/12/15 ساعت 16:25 http://kadoyenedoli.blogfa.com

چون دخمل خیلی نازی هستم از نگین میگیرم
قوربونه خودم برم چقد من ماههههههههم

دراینکه تو نازی اصلا شکی نیست..
فدای تو دخمل ناناسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد