ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

بای 92

سلام گوگوریها...

خوبید؟

احتمالا بیشتریتون نیستید . رفتید مسافرت..

هرجا هستید خوش و خرم باشید ..

الان کامی بدستم رسید گفتم اول تند تند کامنت گذاشتم براتون بعدش هم که گفتم یه اپی بکنم..

شوهی برام یه عیدی باحال خرید که نمیگم چی بود؟

اره خوب...کرم دارم

حس خوبی دارم ازینکه سال داره تموم میشه...

یه سررسیذ 93 دادشم کادو داد بهم +وجه نقد...خیلی وقت دنبال همچین چیزی بودم که بتونم با نوشتن خودمو خالی کنم...درسته اینجا هست...خوب نمیشه همه چی و اینجا نوشت که..مگه نه!

هرچند هنوز سال شروع نشده من دفترمو افتتحاح کردم.

ماکه اینجا دید و باز دید و عید دیدنی نداریم...پس بدون هیچ استرسی نشستم برای خودم تایپ میکنم..

شوهی هم که فردا میره  سرکارش...ولی با همه این اوصاف حس خوبی دارم..نیدونم چرا واقعا..


هرچند خودم اینجام و دلم خونه ددی..همه اونجا جمع میشن..

منم بخاطر برخی مسایل نتونستم بمونم خونه ددی..

برای تک تکتون بهترینها رو از خدا میخام..

انشالله انشالله انشالله هرچی از خدا میخاهید بهتون بده..

به تمام ارزوهاتون برسید..

دوستتو دارم...

بای تا سال بعد


نظرات 7 + ارسال نظر
بلفی 1393/01/04 ساعت 12:15 http://belili91.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
سال نو مبارک
خو میموندی موقع تحویل خونه ددی جان دیگه

به به بلفی جان
همچنین سال نو شما مبارک
اخه نمیشد

ما هم دید و بازدید نداریم از هفت دولت آزادم
ایشالله همیشه شاد و خوش و سالم باشی عزیزم
امیدوارم سال خیلی خوبی براتون باشه
امیدوارم شوهرت تو همین فروردین 1 کار خیلی خیلی عالی پیدا کنه و از این کارش بیاد بیرون که تو تنها نمونی زیاد.

خداییش میبینی جه حااااااالی داره
غربت هم بعضی وقتا خوبه ها
هاهاهاهاهاااااااا
انشالله..
بی نهایت ممنون از دعای قشنکت
انشالله اقای دکتر هم تخصص قبول میشه بهترینها براتون اتفاق میوفته
بووووووس

نگین 1393/01/01 ساعت 11:00 http://ilkay241.blogfa.com

پس همسرت دوباره برگشته سرکارش؟
میگن کجا خوشه؟ اونجا که دل خوشه
حالا خونه بابا نیستی غصه نخوریا

سلام ..
فعلا این ماه و باید بره تا قردادش تموم شه بتونه بیمه بیکاری بگیری..
اوهوم..
دقیقا همیشه اینو میگفتم ولی هرچی میگذره ادم زیاد احساس غربت میکنه
ای بابا چی بگم..

ندا 1393/01/01 ساعت 00:44 http://kadoyenedoli.blogfa.com

سلااااااام
سال نوت مبارک
همسرت شغل جدید پیدا کرد یا همون کار قبلیه؟

سلاااااااااااااااااام..
مرسی..
عید شما هممبارک..
ای ندا جون..
یعنی کار اینقدر زیاده که زودی کار پیدا کنه..
نه عزیزم..
فعلا تا قردادش تموم شه اونجا میمونه تا بتونه بیمه بیکاری بگیره

ساراجونی 1393/01/01 ساعت 00:42

عزیزم عیدت مبارک
چقد خوبه خوشحال و خندونی.

ممنونم..
مرسی..
عید شما هممبارککککککککککککککک

سلام عزیزم عیدت مبارک
انشالله همیشه سالم و سلامت زندگی کنی کنار همسری مهربونت
مواظب خودت باش ... دوستت دارم ... بوووووووووس

سلام عزیزم..
عید شما عم مبارک عزیزم..
همچنین شما دوست خوبم..
انشالله///
منم همینطورررررررررررر

مریم 1392/12/29 ساعت 15:06 http://x.co/434eP

بر آمــــد باد صبـــح و بــوی نــوروز
به کــــام دوســتان و بخــت پیــروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایـون بـادت ایـن روز و همـه روز


سلامممممم خوبید؟ عیدتون مبارک صد سال به این سالا

اومـدم دعوتت کنم به سـایت کارت پستال و اس ام اس مخصـــوص عید نــوروز
یه سـایــت متفاوت با کـــــارت پســتال های جـدید متفاوت از انچه تو نت دیدی
حتــــما بیا سایتمــــون خــــــــدایی خوشــت نیومد نظـــر بده بگـــو مضـــخرفه

خوشت اومد بهت حال داد لدفا بــــا نام کارت پستال و اس ام اس لینکمون کن
خیلی بی معرفته نیای چون من اومدن از لحاظ شرعی واجبه بیای عـید دیدنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد