ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

کاش...

کاش اذان ظهر ساعت 3 ظهر بود من با خیال راحت تا 3 میخوابیدم

میدونی چرا?

اخه  دیروقت خوابیدم از 5 صبح هم بیدارم الانم داره یواش یواش خوابم میبره،

از امشب که شوهی شیفته شبه و شبا تنهام رو کجای دلم بزارم خدایاااا

باور کنید سخته،،

جون عمه جانم سخته،،

یعنی این استرسا، تنهای ها، فکروخیالا تموم میشن?

فکر نکنم..

چونکه؛

درین دنیا کسی بی غم نباشد        اگر باشد  بنی ادم نباشد

هرچند هنوز شک دارم ادمم یا فرشته

نظرات 17 + ارسال نظر

بله باید صبور بود

صددرصد

rn 1393/06/23 ساعت 11:39

کجاییییییییییییییییییییییییییی؟

عجیجمی....

سلام بر عشق دریایی من ...خوبی جیگرممممم؟!
اون نی نی خوشگلمون خوبه...خالش فداش شه؟!
مواظب خودت باش ترانه جونم :*
تا خواستم بیام وبت دیدم کامنت گذاشتی...
اطراف تهران...معماری :)

سلام دل انگیز...شماخوبی?
مرسی خداروشکر...خدا نکنه،،،
ممنونم گلی جون
بسلامتی مبارکت باسه و موفق باشی

rn 1393/06/22 ساعت 10:21

باز کجا رفتی دخملی؟ کجاهایی ؟ نیستی چرا اخه؟

بی حوصله ام،،،

ندا 1393/06/21 ساعت 19:28

قرار بود تو تند تند بنویسیا چی شدی پس خانومی

حق باشماست من معذرت میخام

نخودچی 1393/06/19 ساعت 14:04

دخترجان بچت دنیا بیاد اونم بی خواب میشه هاااااا
اون وخ میگی کاش میخوابیدممممم

عوا جدی نخودچی?
مرسی ازینکه گفتی
پس زین پس میکنم خوب بخوابم
بوس برا گل پسرت

نرگس 1393/06/19 ساعت 03:16

مردا چون همش کارمیکنن زیاد وقت ندارن به ما فک کنن...اما ماها کاری نداریم همش فکروخیال میکنیم.
به نظرمن همون خوابیدن از هم بهتره...

بنظر من مردا مسعولیتشون که بیشتر میشه فکرو خیالشون بیشتراز ما میشه ولی بروز نمیدن بیچاره ها،،
منتها ما جیغ جیغ میکنبم همش

نی نی جون خوبه؟
خودتو مشغول کن روزا خودتو خسته کن تا شب راحت بتونی بخوابی

مرسی عزیزم
مشکل اینجاست که تا ظهر خوابم

rn 1393/06/17 ساعت 09:55

آره سخته- اما چاره جز صبر چیه خواهر؟
فیلم نگاه کن-وایبر بازی کن کتاب بخون
خلاصه جایگزین شوهر زیاده

اره دیگه باید بسازیم برادر یا خواهر گرام
و همچنین جایگزین زن که بیشتر تره ننه

sana 1393/06/17 ساعت 09:50 http://www.sana6557.blogfa.com

عزیزم تو الان باید بیشتر استراحت کنی.
مواظب خودت بیشتر باش

مدسی ثنای مهربون
استراحت که همش تو استراحتم ولی تنهایی اونم شب کمی اذیتم میکنه
فدهی مهربونیات

آق Reza 1393/06/16 ساعت 22:47 http://webeman.blogfa.com/

خو وختی ایجوره بهتر نی بشینی با شوهیت بحرفی تا خونتونو ببره نزدیک خونوادش یا خونوادت ک تنها نباشی

اره سخته م حالم ا تنهایی بهم میخوره خودم

خو د نمیشه دیگه..
چون خبر نداری از زندگیمو و کار شوهی
شما دعا کن همه چی جور شه

hani manim comentim??????????????????????????????

بوردااااا بورداااااا

MahtaB 1393/06/16 ساعت 18:38

تو دیه تنها نیستی یـه نی نی داری :) باید بـه فکر اون باشی

کتاب های تربیتی و بـارداری بخون

نی نی هنوز بزدگ نشده که
خدای نکرده بنرسم اتفاق بدی میوفته براش
باور کن کارم شده خوندن همین چیزا

آنی 1393/06/16 ساعت 17:07

واااااااای منم دلم میخواد اذان ظهر ساعت 3 بود منم تا اون موقع میخوابیدم
شبا بشین فیلم نگاه کن
رمزت یادم رفته عزیز جان

تورو که میشناسم
اصلا کاش فقط هینورت اینجری بودن تا3 میخابیدیم نظرت چیه

ela san chon fereshtasan ona gora tah galisan da

mamani san doan tez gabol olar haaa indi mani chokh doa ela da nolar

واقعنییییییی?
شک نکن که برات دعا میکنم اگه قابل باشم یویا جونم

معلومه خب شما فرشته هستی دوست مهربون من

شما هم معلومه که عزیز دلمی سپیده جونم

الی 1393/06/16 ساعت 12:16 http://elmir.blogfa.com/

سلام.میتونم رمزتونو داشته باشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد