ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

سلامی دوباره

سلام دوستان گلم.یعنی کسی هست که اینجارو بخونه؟فک نکنم ...اگه هست اعلام کنه ممنونم
نظرات 5 + ارسال نظر
نگین 1395/03/26 ساعت 09:09 http://poniya.blogsky.com/

بیا بنویس تا منم بگم قاطی مرغا شدم یا نه
راستی نی نی دار شدنت مبارک

تو بگو حالااا
من حوصله نوشتن ندارم اخی

رمز وبلاگتو هم برام بزار

نگین 1395/03/17 ساعت 10:37 http://poniya.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری ترانه؟ خوبی؟ کجاهایی تو دختر

سلام نگینی جان خوبی
خوشی
شما کجایی
قاطی مرغا شدی.?
دلم برات تنگ شده




نگین رمر وبلاگتو بده

سپیده مامان درسا 1395/03/12 ساعت 07:13

قربونت برم هم من خوبم هم گل دختر
دلم برات تنگ شده
تند تند بیا بنویس دیگه

خداروشکر

ببوسش از طرف من
سپیده حال ندارم بنویسم
اینم الکی اومدم:پوزخند,

سایه احساس 1395/03/10 ساعت 18:25

سلام ترانه جان خوبی آنقدر این چند وقت تو فکرت بودم .دلم برات تنگ شده.من نت ندارم الان هم مسافران نت هتل دارم استفاده میکنم

سلام خوبی.چطوری باهات ارتباط داشته باشم.یه راهی بگو.تلگرام.اینستاگرام.دلم برات تنگیده

سپیده مامان درسا 1395/03/08 ساعت 20:42

سلام عزیز دلم
واااااای باورم نمیشه برگشتی چه عجب
من هستم همچنان
زودی بیا بنویس از خودت و گل پسر ناز

سلام سپیده ی مهربونم
خوبی
درسا جان خوبه
همیشه بمن لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد