ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

ترانه ی زندگی...

روزهای های تلخ و شیرین ترانه

کمتراز سه ساعت تا سال نو...

فروردینی های مغرور


اردیبهشتیای صبور


خردادیای باحال


تیری های زود رنج


مردادیای قدرت طلب


شهریوری های خاص


مهری های مهربون


آبانی های صادق


آذری های خوشرو


دی ماهی های پایه


بهمنی های خوش خنده


و اسفندیای متواضع


هیچی دیگه عیدتون پیشاپیش مبارک...

بای 92

سلام گوگوریها...

خوبید؟

احتمالا بیشتریتون نیستید . رفتید مسافرت..

هرجا هستید خوش و خرم باشید ..

الان کامی بدستم رسید گفتم اول تند تند کامنت گذاشتم براتون بعدش هم که گفتم یه اپی بکنم..

شوهی برام یه عیدی باحال خرید که نمیگم چی بود؟

اره خوب...کرم دارم

حس خوبی دارم ازینکه سال داره تموم میشه...

یه سررسیذ 93 دادشم کادو داد بهم +وجه نقد...خیلی وقت دنبال همچین چیزی بودم که بتونم با نوشتن خودمو خالی کنم...درسته اینجا هست...خوب نمیشه همه چی و اینجا نوشت که..مگه نه!

هرچند هنوز سال شروع نشده من دفترمو افتتحاح کردم.

ماکه اینجا دید و باز دید و عید دیدنی نداریم...پس بدون هیچ استرسی نشستم برای خودم تایپ میکنم..

شوهی هم که فردا میره  سرکارش...ولی با همه این اوصاف حس خوبی دارم..نیدونم چرا واقعا..


هرچند خودم اینجام و دلم خونه ددی..همه اونجا جمع میشن..

منم بخاطر برخی مسایل نتونستم بمونم خونه ددی..

برای تک تکتون بهترینها رو از خدا میخام..

انشالله انشالله انشالله هرچی از خدا میخاهید بهتون بده..

به تمام ارزوهاتون برسید..

دوستتو دارم...

بای تا سال بعد


من اومدممممم...خوش اومدمممم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزهای اخر سال...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.